Sinds ze in 2020 bij Jobup startte, heeft Jolien een mooi traject afgelegd. De West-Vlaamse begon als recruiter en groeide stelselmatig door tot payroll consulent. Een job die haar op het lijf geschreven is!
“Ik hou ervan dat alles correct en vlot verloopt. Sociale wetgeving kent dan ook zo goed als geen geheimen meer voor mij”, verklaart Jolien haar traject bij Jobup. “Papierwerk, prestaties en cijfertjes verwerken … dat vormt momenteel het grootste deel van mijn job.”
“Maar ik hou er zeker ook van om uitzendkrachten of bedrijven bij te staan met de nodige uitleg. Liever een extra telefoontje dan dat er onduidelijkheden zouden zijn. In mijn rol als payroll consulent sta ik ook de andere kantoren bij met uitleg over deze materie.”
Jolien benoemt de vlotte bereikbaarheid en service van Jobup als een grote troef. “Zowel werkgevers als werknemers kunnen eigenlijk altijd bij alle Jobup-medewerkers terecht. Als het een vraag over de payroll is, zullen de collega’s dan doorgaans naar mij doorschakelen. Maar vooraf zorgen de recruiters uit de kantoren er wel voor dat alle nodige info er is om een contract op te maken. Daarna zorg ik dan voor de contracten zelf, de verwerking van de prestaties en de algemene administratie.”
De goede samenwerking op de werkvloer, ook tussen de verschillende kantoren, komt volgens Jolien door de uitstekende sfeer binnen Jobup. “We hebben allemaal een sterke band”, verzekert ze. “Onze zaakvoerster Ann-Sofie organiseert regelmatig leuke uitjes, waardoor we alle collega’s zien. Van onderlinge concurrentie is geen sprake, bij Jobup proberen we elkaar echt te helpen.”